esmaspäev, 20. detsember 2010

Veel küünlaid

Vahepeal sai küünlaid nikerdatud. Eks need kõik kingikottidesse potsatavad, aga tegemise- ja andmiserõõm jäävad mulle! Seekord panin küünaldesse ka lõhna, mis neisse mõeldud. Siinjuures võin öelda, et üks küünaldest mis eelmine kord valmistatud sai, on ära kingitud ning teine põletatud. Põles ikka kaua, mitu õhtut sai seda põletatud. Ja mis peamine, see põleb tõesti kõik ilusti ära, nagu lubatud. Kahjuks ei saa ma seda klaasi enam pildistada, kuna ma suutsin selle maha lükata ning see läks katki... :(

Lõhnadest veel nii palju, et kui ma kujutasin ette et greibi lõhn on värske ja mõnus, siis ma pettusin selles. Greibilõhn on pigem vürtsikas ning mõnusast greibilõhnast pole seal midagi. Minu teiseks lõhna valikuks oli mango ning see oli selline nagu ma ette kujutasin.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar