esmaspäev, 6. detsember 2010

muud juttu

Igal inimesel on korra aastas tähtpäev, mis teda kas rõõmustab või kurvastab. Mind rõõmustab. Eriti rõõmustab mind see, et mul on inimesed kes hoolivad ja peavad meeles. Seekordne meeldiv üllataja oli minu kallis täditütar, kes järgis minu sünnipäeva kutset sõnasõnalt. Pidusse tulles andis ta mulle ilusti pakitud lillepoti. Ise rääkis juurde, et lille tahab varsti kastmist ning eriti tahavad niisutamist õied ja kui need õied on tarvitatud, tuleb uued kasvatada... kiidan veel takka, et jajah-jajah :)
Kuna ma olin üsna kindel, et paberi sees on orhideeline olin nõus, et ei hakka praegu lahti tegema, et õues külm ning hakka jälle pärast kinni pakkima ja saab veel külma. Seega avasin lille alles kodus, kuna pidasin pidu kohalikus päevakeskuses. Ja ma olin väga meeldivalt üllatunud nähes oma ilusat lille :)
Siit siis pilt, mis mind ees ootas ja ma olin üllatunud - meeldivalt :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar