pühapäev, 12. detsember 2010

Vannipiim

Alles kuu aega tagasi oli mu hobiks nuuskida teiste toidublogides. Nüüd püüan ma vältida kõikvõimalikke toidublogisid - see lihtsalt andis tunda minu kaalus :), kuid kuskil nuuskima pean, siis avastasin enda jaoks käsitööblogid. Seal tehakse igasuguseid vahvaid asju ning kohati on tarvis ainult peale hakkamist ning vahel natuke üleliigset materjali :)
Kõik sai alguse sellest, et soovisin teha omale vannipiima... ehk siis oma keha eest hoolt kanda välispidiselt... :)
Sinna sisse on tarvis panna ainult natuke piimapulbrit, meresoola ning soodat. Lõhna ei pea panema, kuid kui soovi siis keegi ei keela. Mina lisasin ka greibi eeterlikku õli, kuna see lõhn mulle üliväga meeldib :) Pakendasin piimapulbri parajatesse portsjonitesse ning ongi kõik ja kasutamiseks valmis :)
Õpetuse selleks sain siit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar