esmaspäev, 20. detsember 2010

Tõrvaseep

Ammu olen plaaninud teha tõrvaseepi. Täna tegin. Otsisin juhendit mis otsisin, aga ei leidnud. Seega tuli ise midagi kokku keerata. Peale seebistumist ja lahti lõigates, oli see seep kuidagi eriti siidine... ei tea kas nii mõjus tõrv?
Ma ei tea veel mis ma sellega peale hakkan, aga tõrv pidi olema seebi sees nahale igati kasulik - saab näha. Tegelik plaan seepi teha tekkis juba laupäeval, kui sain kätte oma sünnipäevakingi. Kombeks ei ole perenaisele kinkida köögimaisinaid, kuid uskuge mind seekord oli tore, et sellest kinni ei peetud! Nimelt on meie kodus nüüd nõudepesumasin, mis ei kannagi nime Diana :) Äärmiselt meeldiv, eriti kui seda oled veel soovinud. Siinkohal tänangi kõiki kes sellesse panustasid ja kes ei panustanud! On ikka tore küll kududa salli selle asemel kui miski peseb mu nõusid :) Seos seebi ja nõudepesumasina vahel on lihtne, neid nõusid oli raske pesta, õlised ju. Varsti saan teada kas masinal on ka raske neid pesta :)

Aga nüüd seebist. See jäi natuke hele, seega 10 ml on ikka vähe mis vähe. Kui sealt purgist oleks selle tõrva kõik vähemalt kätte saanud oleks olnud hea. Järgmine kord, kui üldse peaks veel tekkima vajadus tõrvaseepi teha, panen tõrva rohkem ning ka soojendan selle enne üles. See oli minu viga. Seebist peaks saama väga antiseptiline ja niisutav seep. Lisaks tõrvale sisaldab magusa mandli ning makadaamiapähkli õli, kookos- ja palmirasva ning kurgirohuseemne- ja oliiviõli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar