kolmapäev, 15. detsember 2010

Küünlategu sojavahast

Pole mitte midagi lihtsamat kui valmistada küünlad sojavahast. Küünla tegemise õpetusi on omajagu, kuid mulle sümpatiseeris väga Helena pesast leitud katse :)

Mina küünlale lõhna ei lisanud, värviks lisasin natuke Rayheri küünlavärvi tableti kujul, mida lisasin väga palju vähem kui soovitatud kogusest.Värvi soovitatud kogus oli 1-2 tabletti 500 g kohta, aga õnneks ei pidanud ma seekord tagant järel tark olema ning hiljem nentima, et küünal on liiga tume. Lähtudes põhimõttest, et alati saab juurde panna, kuid mitte eemaldada, lõikasingi tableti neljaks, millest lisasin 1/4 tabletti 250 g vaha kohta ja olen värviga väga rahul. Kahjuks sai vaha natuke vähe sulatatud, aga esimeseks katseks on väga OK. Seekord kasutasin ettevalmistatud (ehk siis vahatatud) küünlatahti, kuna muud polnud saada, aga see oli natuke jäik mu meelest. Järgmine kord katsetan algusest lõpuni ise teha.
Ma ei saaks öelda, et tahkudes oleks jäänud küünlasse kraatrit mida hiljem täita. Võibolla on see teiste küünlamaterjalide viga. Põlemisproovile läheb küünal homme, sest millegipärast kujutan ma ette, et oleks targem lasta küünlal üleöö seista :)

2 kommentaari:

  1. Nii südamlik lugeda, et minu küünlakatse kellelegi korda läks :) Ka mina ostsin needsamad küünlavärvitabletid, kuid proovida ei ole veel jõudnud. Kuid soovitati ka mulle, et pakendil toodud kogus on liialdatud. Aga igatahes, väga ilusad helerohelised küünlad. Jaksu edaspidiseks.

    VastaKustuta
  2. Ikka läheb korda. Enne ju ikka uurid, et kuidas keegi midagi teinud on ja teie olite nii armsa uurimuse lausa sooritanud. Sealt kust mina neid tablette ostsin, ei osatud küll midagi tarka öelda, soovitati järgida soovitust. Tõesti olin õnnelik, et ma polnud taganjärgitark vaid uskusin sisetunnet :) Eks ma piilun Sinu blogisse veelgi :) Aitäh!

    VastaKustuta