reede, 4. veebruar 2011

Kaneeliseep

Leidsin Kameelia seebid blogist nii ilusat värvi seebi, et ma kohe pidin neile kirjutama ja küsima, et mis asi annab sellele seebile imelise värvi... et kas tõesti kaneel? Tuli välja, et mu eeldus pidas paika ning sain vastuseks, et just kaneel annab selle varvi :) Pidin proovima. Proovisin.
Seekord kasutasin siis esimest korda seebi kalkuleerimiseks kalkulaatorit.

Seebi sisaldus: kookos- ja palmirasv, oliiviõli, kastoor- ja magusa mandli õli. Värvi annab kaneel ning tilkadeks kasutasin ära oma viimase mangopulbri. Ehk nüüd saavutan selle mida ammu proovinud olen - ilusa värvi ning tilgad selle sees.... Lõhnaga on aga mul imelikud lood. Ma nii väga tahtsin panna sisse ja panin ka magusa apelsini eeterliku õli ning natuke tsitronella eeterliku õlli. Magusat apelsin ikka panin, aga lõhna nagu poleksi :( Ma ei tea kuidas on võimalik apeslini lõhnalist seepi teha kui seda tunda ei jää!?! Ja loomulikult ei tulnud mul ka nii ilusat värvi :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar